top of page

LEVERING/AFHENTNING


Vi har gratis fragt til pakkeshop eller erhvervsadresse på alle ordrer over 499 kr. til Danmark. Ønsker du hjemmelevering kan dette tilkøbes for 15 kr. og er gratis ved køb over 1.199 kr.

Levering af ordrer under 499 kr. til pakkeshop eller erhvervsadresse koster 29 kr. (hjemmelevering: 44 kr.). Hvis du er i tvivl, kan prisen altid ses når du går til kassen.

 

Vores leveringstid er 3-5 hverdage. 

Ved større varer som sofa, spisebord etc, kan leveringtiden dog være et par dage længere.

Det er også muligt selv at afhente ordren. Ordrer kan afhentes mandag-fredag mellem kl. 15-17, på følgende adresse:

Arnold Nielsens Boulevard

2650 Hvidovre

Levering af større varer

Levering af større varer leveres til kantsten. Du vil modtage en besked med leveringsdatoen og vi ringer 30-60 minutter før levering, så du ikke behøver at tage dagen fri.

Du har mulighed for at vælge en bestemt dato for levering ved at skrive en besked til os efter du har afgivet din ordre. 

 

Du har også mulighed for at tilkøbe indbæring for 199 kr.

Varer leveres med PostNord. Husk at du kan tilmelde dig modtagerflex, så du er sikker på ikke at gå glip af dine varer. 

 

LEVERINGS OG BETALINGSBETINGELSER

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leveringer og afhentninger fra Dinboligstyling.dk. 

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Dinboligstyling.dk.

 

BETALING AF VAREN

Hver gang du bestiller en vare igennem Dinboligstyling.dk, sender vi en ordrebekræftelse til dig som kunde, hvorefter din ordre gøres klar til levering eller afhentning. Pengene vil blive trukket umiddelbart efter bestilling.

 

LEVERINGSTIDSPUNKT

Levering af varer fra Dinboligstyling.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. 

 

RISIKOEN FOR VARERNE

Risikoen for varer overgår til køber når fortrydelsesretten, efter 14 dage fra afhentning, udløber. 

Ved returnering skal varen tilbageleveres i original emballage.

 

REKLAMATION

Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Dinboligstyling.dk, skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen kommer til udtryk. Hvis kunden opdager en fejl, skal denne rette henvendelse til Dinboligstyling.dk. Kunden kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter varen er leveret til kunden. Kunden kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for Dinboligstyling.dk.

 

OPLYSNINGSPLIGT

Aftaler (købsordrer) kan indgås på dansk eller engelsk og opbevares af virksomheden i 5 år, i henhold til bogføringsloven. 

 

PRIS OG BETALING

På Dinboligstyling.dk er der mulighed for at betale med Dankort samt internationale kreditkort. Alle priser hos Dinboligstyling.dk er inkl. moms.

BESKADIGET VARE VED LEVERING?

Modtager du en pakke det har synlige tegn på skader under transport er det vigtigt at du MODTAGER PAKKEN MED FORBEHOLD ELLER ALTERNATIVT ÅBNER PAKKEN MENS FRAGTFIRMAETS PERSONALE SER PÅ.

Hvis indholdet har taget skade opfordrer vi til at du afviser at modtage pakken.

Opdager du skaden efter modtagelse, opfordrer vi dig til at du kontakter os så hurtigt som muligt og gemmer al emballage. 

IKKE MODTAGET ORDREBEKRÆFTELSE?

Tjek først din spamindbakke, og hvis du stadigvæk ikke kan finde den, bedes du sende en mail til info@dinboligstyling.dk med dit navn, adresse og telefonnummer.

 

 

FORTRYDELSE

 

Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Ved køb af varer kan originalemballagen udgøre en væsentlig del af varens værdi. Husk derfor altid at sende varen retur i original emballage. Når varen er modtaget, undersøgt og godkendt på vores lager, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Når du handler online på www.dinboligstyling.dk har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder dit køb, og derefter har du 14 dage til at returnere varen til os. Din returret løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere varer bestilt i én ordre, men leveres separat, eller et produkt, der kommer i flere partier, kører perioden fra modtagelsen af det sidste produkt.
For at udøve fortrydelsesretten, bør du sende en utvetydig erklæring via e-mail: inden for 14 dage efter modtagelsen af varen. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

FOTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR​

Du hæfter  for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Hvis varens værdi er forringet. dvs. hvis varen er taget i brug, samlet eller på anden måde ikke er at betragte som ny, kan du miste dit købsbeløb, helt eller delvis . Dette er også tilfældet, hvis original emballage mangler eller er beskadiget.

Hvis du bortkaster emballagen efter udpakning , mister du din mulighed for, at returnere varen.

Hvis den originale emballage mangler, eller ikke er helt kan det medføre en værdiforringelse af varen.

 

RETUR:

Sendes til denne adresse: 
Din Boligstyling ApS

Bohrsgade 2, 24.2

1799 København V
Danmark 


Du skal sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. 

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder fx for: Stole, borde, skænke, reoler, vitriner, sofaer, sofaborde, puffer, daybeds, spejle, skriveborde. 

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 500kr.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 30 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, faktura eller anden dokumentation for dit køb. Beløbet overføres altid til samme betalingsmiddel som du har betalt for købet. Har du for eksempel betalt med kort, udbetales købesummen til betalingskort, du brugte til køb.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

bottom of page